dalarnaaa

Tänkte skriva om Dalarna nu, vaknade så jäkla tidigt så passar på.
 
söndag: Vi kom dit runt 1, packade in allt i stugan och käkade. Sen åkte vi med Tina och Magnus (grannar som äger hästar) och kollade på deras ya häst, Dilla. Ett treårigt russ dom ska rida in osv. Sååå söt. På kvällen var vi inne i stugan, det regnade -.- Vi snackade med Otto och Pedman hela natten.
 
måndag: Vi vaknade 1, gick upp o käka osv. Sen åkte vi med till stallet, tog ner Saga, Signe och Dilla till dom andra hästarna oc släppte ihop dom, jävlar vilken fight det blev höhöh.
Sen ba chilla vi resten v dagen. Det regnade..
 
Tisdag: Vi vaknade, käkde osv.. Sen drog vi och red, men sadlarna började krångla så vi blev tvugna att vända. Nettan red Steffi och jag Smilla. 
Sen chillade vi resten av dagen, och badade. Nakna höhö.
 
Onsdag: Vi fiskade och chillade, sen stack jag och Tina ut och red. Hade Smilla igen, gick asbra.
Sen chillade jag och Nettan, sen badade vi igen.
 
Torsdag: Regnade hela dagen typ, vi var inne och chillade. Tog ett snabbdopp.
 
Fredag: Vi städade stugan, lovar att det behövdes haha. Sen chillade vi, solade osv. Sen stack vi och red en sista gång, tog Steffi och Nettan Smilla. Gick toppen!  Sen åkte vi hem på kvällen, var ju fredagen den 13. Men hände bara småsaker höhö.
 
Och nu har jag vart vaken nån timme och ska börja fixa mig såfort Jacob är vaken. Vi ska ju till pappa. Vi ska kolla flickan som lekte med elden. Soft. Sen ikväll drar jag till uppsala somsagt. Där finns det typ ingen täckning men kanske lånar deras data och bloggar.
 
Aja, vi hörs väl under dagen. Puss
packning 2 st en vecka i dalarna, g
höhöhö
<p>söthund</p>
<p>sjakka</p>
<p>Hezten</p>
<p>tjo bonde i hollister</p>
 
<p>bnm</p>
<p>städa? Njä, inte våran grej.</p>
<p>åh underbart</p>
<p>bzjsksn</p>
<p>hey</p>
<p>skksma</p>
<p>bbbbn</p>
<p>jjk</p>
<p>vvvjj</p>
<p>jbk</p>
<p>JJJjk</p>
<p>shsjsjj</p>
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0