How do you think I'm going to get along, Without you, when you're gone

Godmorgon babes.
Eller okej, vaknade 12.

Men iaf, Fredriks kusin skulle till han så han kunde inte ses och Becca svarra inte, ska slå henne.
Så idag har jag haft en chilldag, man behöver sånna dagar också. Är ju inte speciellt fint väder heller, så kan sitta innte och läsa och dunka rockklassiker utan dåligt samvete.
Just nu sitter jag och läser och chttar med Sophia, hon är jätte trevlig!

Får se om jag hittar på något senare, mamma och Saga är på dop men jag ville ite följa med. Känner inte dom som har dopet.
Aja, vi hörs.
Puss

håll dig nära dina vänner, och ennu närmare dina fiender. då ser man på blicken när skitsnscket börjar. - Nikki Sixx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0