Kill them with your kindness. Ignorance is blindness They're the ones that stand to lose

Tänkte börja blogga igen, saker har rätt ut sig osv och jag mår rätt bra.
 

Vad har hänt sen sist då?
 
Har vart i turkland 1 vecka, var gaaalet härligt och blev faktiskt brun. Vilket är ovanligt. Men vi hade iaf supermysigt där och a det var bara underbart. Mamma åktener samtidigt som oss och bodde 1 km från oss så vi hyrde cycklar o cyckla mellan hotellen, haha äkta svennar.
Hade iaf skitmysigt där. 
 
Och sen var jag och Pappa i Motala 3 dagar, vi hade också super mysigt. Vi gick överallt så mina fötter är döda. Men vi hyrde trampbåt, spela minigolft osv. Sen var vi på motormusset, Åh älskar det stället.
Sen i Torsdags åkte vi hem och jag mötte Nettan och vi åke och köpte en ny navelpiercing till mig, älskar den. Sen träffa vi Noelle och Emmis och var o chilla i åkeshov. Sen kom Amanda och vi tagga till donken och käka, sen åkte jag och Nettan till henne och jag slagga där. Sen igår kom Noelle dit och var med oss nån timme och sen mötte vi Moa och Marissa och chilla ute. Sen tagga jag och Nettan till mamma och slagga här. Hände även en tråkig sak, men de är typ löst nu. 
 
Och nu sitter jag här och bloggar och Nettan sover, haha.
Idag ska vi till pappa och hämta kläder för imorgon drar jag och Nettan till Dalarna på obestämd tid och leker bönder, vi ska vara ensamma på hennes land. woppa. Men det kommer inte bli bloggning där tror jag, kanske sms inlägg. Ska be Becca blogga åt mig.
 
Aja, vi hörs under dagen, nu får ni lite bilder från motala och turkland
t5u
ryyi
iuyp
upry
hjyk
fjykl
h
h
h
h
h
h
h
h
h
söt pappa
<p>jsksksk</p>
<p>skdksm</p>
<p>bj</p>
<p>skksns</p>
<p>fint</p>
<p>kkn</p>
<p>gjblbm</p>
<p>hjbk</p>
<p>pappa hitta en fru</p>
<p>hhhjk</p>
<p>farfar köpte ny bil</p>
<p>jjbn</p>
<p>jjnmm</p>
<p>jvl</p>
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0