du är den enda för mig, allt jag vill ha

Hellu babes!

Hade kul igår, taco kväll med Saga och Nettan. Pappa var inte hemma så vi hade lägenheten för oss själva, mys.
Sen idag så var jag, mamma , nettan och Saga i nacka forum och handlade avslutningskläder. Sen köpte mamma en ipad till Saga och jag och Nettan kolla 5d bio. Fyfan var det roligaste jag gjort utan tvekan haha. Hittade en jättefin klänning också, eller är egentligen en kjol men den var så lång så har den som klänning. Sen runt 5 åkte vi hem och jag åkte och handla mat till imorgon, ska på leksaksmusetet med klassen. Snark typ. Nej men blir väl kul? Sen åkte jag hem och chillade med pappa, han har träffat en ny tjej. Grattis dadi! Vi käkade pizza och glass. Sen nu sitter jag in ma bed och snackar me Sofia, myspys.

Imorgon blire somsagt leksaksmusetet och sen picknik i tanto med kllassen och efter det fixa kläder till Becca för avslutningen. Sen på tisdag ska hela 7:an till kanan och bada osv, sen ska jag antagligen vara med Sofia och sen slaggar Becca hos mig. Vi ska fixa oss tsm för avslutningen på Onsdag.
Soft.

Aja, vi hörs under kvällen. Puss.
<p>gghjk</p>
<p>vhjbb</p>
har inga flera bilder.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0