Well, every moment spent with you Is a moment I treasure

Hej korvisar!

Igår var jag somsagt med Issa. Sen på kvällen var vi med Fredrik och luffade runt i sumpan. Satt vid vattnet och typ chilla. Mys.
Issa tappa sin lur för maaaassa klppor, men den va fett gangsta och klarade sig med bara en spricka!

Sen vid 11 kom jag hem och messade lite me Freddan sen däckade jag.
Idag var jag i uppsala hos mina kusiner och firade min moster som fyller imorgon. Var helt okej kul.
Sen nu sitter jag hemma och snackar med min älskling som jag saaaknar som fan.
1 månad kvar tills vi ses typ.

Imorgon ska jag träffa Korvisbecca tror jag. Vart utan henne 2 dagar, känns konstigt haha. Eller så ska jag träffa Freddaaan.
Aja, vi hörs väl. Puss.
klm
HAHAHAHHAHA IGGA MITT FACE.

<p>msnnznznznznzms</p>
<p>jjl<br /></p>


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0