And then goodbyes are round the corner And then goodbyes don't last one day

Tjena babes!

Vaknade runt 11. Igår var det ju skolavslutning. Alla var jättefina och det var trevligt. Fast jag vill inte ha sommarlov, kommer sakna alla så sjukt mycket. Men min klass typ sjöng o spela, gick bra.
Sen efter avslutningen åkte jag, becca, lovisa och Sofia till Sofias place.Eller a vi va me Marcus typ 10 min först, jäävlar vad stilig han var. Kostm och allt. Men sen hos Sofia hoppade vi studsmatta och fika, sen spela Sofia piano för oss. Åh vad duktig hon är! Sen blev hennes bror jättesjuk så vi taggade hem. Stackarn är på sjukhus, han är så otroligt söt så man dör. Hemma käkade jag pizza med mor och syster. Sen taggade jag till Nettan och vi stack till ängbybadet och chillade me lite människor. Sen runt halv 10 åkte jag hem. Kom hem runt 10 och däckade typ.

Idag ska jag städa rummet och så kommer Becca hit. Åker till mamma ikväll.
Sen åker jag till turkiet om 9 dagar. Vill inte ens dit. Aja taggar väl till nångång i veckan.

Men vi hörs nog under dagen, verkar vara fint väder så ska dra me Becca och bada, finns en pool här. Hoppas den är fräsh.

Puss.

Vissa bilder är snodda av folk i klassen, säg till om jag ska ta bort dom.





nsnks
<p>ksks</p>
<p>nnhjj</p>




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0