I know I didn't write you A lie to say all is good

Tjo! Var ett tag sen sist, men hann inte blogga senaste veckorna!
 
Vad har hänt sen sist då? Hmm sist jag bloggade var jag med Jacob. Sen efter det var jag ju i uppsala och det vat fett kul. Sen var jag hemma och sen nu sista veckan har jag varit på Gotland. Skriver bara om det för kommer inte ihåg vad vi gjorde i Uppsala typ.
 
Vi åkte till gotland förra måndagen, jag , mamma, Saga , Becca och Elin. Sen kom mina kusiner dagen efter så alla vi teltade plus deras mamma. Vi har gjort massor, typ badat i stenbrott, ridit 2 ggr, kollat på saker osv. Har iaf haft riktigt kul förutom alla bråk som blivit. Sen sista natten var jag och Becca hos Hanna på hennes landställe på Gotland och slaggade. Var riktigt kul, hade saknat min brud! Vi typ flummade och snackade. Sen så red vi också, på islänningar. Åh vad underbart det var! Vill lätt ha en islänning nu haha. Jag och Becca red även en gång innan det, på vanloga hästar eller vad man ska säga.Då red jag också en islänning men Becca klarade inte av sin häst riktigt så vi fick byta med varandra. Så då red jag Åke resten av turen, han var väldigt speciell men rolig. 
Sen igår kväll käkade vi glass i Visby och luffade runt och kollade på husen innanför muren. 
Vi gjorde massa mer men orkar inte skriva om allt. Är trött, kom hem 6 imorse och vaknade 10.. 
Snart kommer Mormor och imorgon ska vi till uppsala över dagen för att fira min kusin. Fast åker bara ifall nån kompis kan joina. Släkten är värst.
 
Sen på torsdag ska jag träffa Lovisa, som jag saknat henne! Lika mke som jag saknade Hanna. Vi ska slaga hos henne. Sen vet jag inte vad jag ska göra resten av sommaren, förutom att ha semester med pappa i stockholm, hej random!
 
Tog inga bilder på Gotland för har en skitlåne lur då min är på lagning. Så blir ett tråkigt inlägg, tar google bilder på ställerna vi var som bild fanns på.
Puss!
blå lagunen
 
ena stallet, där bara jag och becca red
 
vattenland
glass stället, över 160 sorter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0