kör ett standard test, 100 frågor ehheh

100 frågor.

TESTET BÖRJAR:  19:31

1. Fullständigt namn? -  Sanna Marja Linnea Håkansson

2. Ålder? - 14
3. Vart bor du? - stockholm
4. Bor tillsammans med? - mma, syrran, pappa ibland
5. Färg på ditt hus? - gult "puttsat" hus
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
7. När är du född? - 21 januari 1998
8. Klass? - 7a
9. Vilket år tar du studenten? - pallar inte räkna efter
10. Något jobb? - nej 
11. När gick du upp i morse? - halv 10
12. När ska du sova? - när jag är trött 
13. Duschat idag? - nej 
14. Kramat någon idag? - yes
15. Pussat någon idag? - nä, e forever alone lixom
16. Vad har du ätit idag? - pommes, gröt, mackor
17. Dagens klädsel? - leggings, tröja. chill kläder
18. Dagens smink? - inget, osminkad
19. Dagens sötnos? -  Beccaa
20. Dagens roligaste? - Vet inte

socialt:

21. Har du många vänner? -nja det kan man väl säga
22. Vem pratade du senast med? - Kribba
23. Vem kramade du senast? - mamma <3
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - eheh vet inte. 3 av 20 typ ?
27. Har du pojk-/flickvän? - nej 
28. Vem pratade du med i telefon senast ? - Otto 
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Martin my babe hah nej men martin

Favorit:

31. Film? - rockstar, lätt
32. Låt? - det varierar väldigt mycket beroende på humör 
33. Mat? - mammas mat
34. Dryck? - vatten eller cola
35. Färg? - ROOSAAA

37. Stad? - upplandsväsby, har min finaste best där såå
38. Land? - findland, älskade hemland
39. Ämne i skolan? - sveeenskaaaa
40. Människa? - som den morsgris man är får jag säga mamma :D sen otto

senaste:

41. Personen du tänkte på? -  Pappa..
42. Personen du tittade på? - Syrran, hon gick förbi
43. Gången du sms:ade? - orkar inte hämta luren nu o kolla
44. Gången du grät? - idag.
45. Pizzan du åt? - venne
46. Gången du var i Göteborg? - 2 år
47. Gången du var i Stockholm? - där nu
48. Gången du var utomlands? - 2 år, elelr findland i vintras men a
49. Gången du var hög? - varje dag bror
50. Gången du var kåt? - venne

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - vitt
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - båda e väl nice? men okej ..hemma om jag måste välja :D
54. Tvspel eller datorspel? - dataspel 
55. Singel eller upptagen? - upptagen utan tvekan :D
56. Hångla eller ha sex? - hångla
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - inget av det?
58. Ragga eller bli uppraggad? - har nog aldrig raggat :O så hade vart kul o testa någon gång :D
59. Big Brother eller Paradise hotel? - big brother :D
60. Blont eller svart hår? - SVART , verkligen svart!
61. Har du blåa ögon eller bruna? - melerande
62. Choklad eller lakrits? - båda
63. Göteborg eller Stockholm? - stockholm!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - cola för guds skull! :D
66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? - hmm randigt :D
68. Älska eller älskas? - älska..helt klart!
69. Leva eller dö? - haha va fan e det för fråga?! LEVA! utan tvekan :D

antal:

70. Personer du älskar? - några
71. Personer du hatar? - typ nån
72. Gånger du varit full? - ingen, sprit är skit
73. Personer du pussat inom en 24timmars-period? - haha..inte en aning
74. Glassar du ätit på en dag? - ingen aning
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - noll å noll
76. Gånger du haft minnesluckor? - aldrig
77. Gånger du varit hög? - 10000
78. Personer du saknar just nu? - nja 3-4 st kanske..
79. Gånger ditt hjärta brustit? - men tjena..detta ska jag veta? för många , det svaret räcker nog gott å väl..

vem:

80. Vill du kyssa nu? - han
81. Ska du träffa imorgon? - alla i skolan, kanske kribba
82. Sjöng du senast för? -mig själv, den ända som klarar av att lyssna på min sång..å det är knappt att jag själv gör :S ILLA!
83. Hade du senast en msn-konversation med? - hundra år sen, simon 
84. Spelade du tvspel med senast? - min syrra
85. Vill du ta med på resa nu? - otto
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - pappa, utan tvekan
87. Förtjänar att dö? - oj, många antar jag , men jag har ingen rätt att dömma folk till döden..så låter bli de..
88. Är söt? - Jonna
89. Vill du sova jämsides med i natt? - ingen

vad:

90. Gör dig glad? - vänner, familjen, hästar, djur
91. Gör dig ledsen? - en sak
92. Vill du helst göra nu? - R***
93. Önskar du att du slapp göra? - läxor
94. Vill du ha nu? - en kille , pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - tungpiercing
96. Längtar du till? - tungpiercing
97. Tycker du om dina betyg? - dom blir bättre o bättre
98. Ångrar du i ditt liv? - ganska mycket, men det har format mig till den jag är idag 
99. Är det bästa som hänt dig? - att jag träffade Otto, min bästavän 
100. Vad är klockan? - 19:46



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0